Dag 3 Nolia

Nu ska ja berätta för er vad jag har gjort idag!

Jo, Jag har haft delvis ansvar för att värva så många som möjligt till våra lilla sekt på nolia. Men eftersom det inte går så bra för mig.. speciellt när jag säger att det är en sekt.. så fick jag hålla i gång Mums-mums Katapulten i stället! För dig som inte vet vad det är kan jag förstå. Så jag har tagit bilder som kanske kan förklara lite mer för er.




Du som fortfarande inte förstår ska jag förklara med ord för.
Jo, Du står en bit bort ifrån denna vackra uppfinning och kastar vanliga tennisbollar mot en måltavla. När du Äntligen hittar av den så kommer Mums-mumsen avfyras och flyga en trevlig banna mot dig. Då ska du ta emot den med dina bara händer innan den störtar ner i marken! Spännande huh?

Du som fortfarande inte förstår: Kom förbi på nolia och testa. Kostar endast 5 kroner per mums-mums! (reklam!)


Så ni förstår har jag ännu en gång varit på Nolia och made a fool out of my self. . . Men jag tror ändå att många människor uppskattar att höra min ack så vackra sångsröst skrika ut:
"I DONT WANT ANY BODY ELES! WHEN I THINK OF YOU I TOUCH MY SELF!"
Eller vad tror ni?  själv älskar jag singstar, och att folk ser det underhållande att se mig dansa och sjunga som en liten galning är ju bara bra. Right?


Vad mer har jag gjort idag då?
Jo! När jag kom hem puttade mamma ner mig i bilen igen och körde upp mig till Lindex på Strömpilen.
- Du behöver nya kläder. Mamma betalar.
Jag nickar trött. Att man inte ens får duscha är förjävligt ändå. men men, grattis är gott.

Detta ledde det inköpet till:

Natalie pooosar!

Sexig eller hur? Nej men ärligt nu, de blev alltså två klänningar, leggins och en mjuskis bukis tröja som ja kommer använda hela vintern! (den e ju för varm på sommaren.. dumma värme, jag vill mysa!) Sen blev det också en ny hårfärg! (som ni duktiga människor kanske kan se på de återstående bilderna. Ni som inte kan de ska jag visa för och efterbilder, och så ni kan jämnföra! (Oj vad duktig jag är idag!)


Före, Efter

Och Skillnad.

Klart mörkare alltså. Vad tycker ni? Blev de bra?


Jag har ju varit med i tidningen också!! Tyvärr får inte vi VK längre, så jag fick vänta hela dagen tills min bror anton visade mig en bild på artikeln istället.. jag säger bara det, tur man är söt. Eftersom jag inte har artikeln ifrån VK, så ska jag visa er den verson jag fick av Fredrik istället, så ni vet vad de handlar om. mer bilder med andra ord!



Så söt så söt.. *host*


Nej! Nu ska ja sova snart, ja måste ju upp imorn IGEN! Ska på nolia IGEN. Så om ni inte har något bättre för er imorgon, eller ska på nolia, sväng gärna förbi och säg hej till mig!















Ingen är som Nemi.

Gris-Unge

Kommentarer
Postat av: Jens

Vilken posé du drog i tidningen :P



Och 5kr och man inte lyckas fånga Mumsmumsen, stackars människan :(

2009-08-09 @ 15:41:46
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0