Countdown

Det är äckligt, vad har hänt med sommarlovet? Nu är det bara 9 dagar kvar innan skolan börjar igen. Så tillbaka i bänken, datorn uppslagen och ritblocket redo för att ha urtrista lektioner.
Okej, så är inte läget riktigt.. jag tror jag kommer ha ganska roliga lektioner i år av den enkla anledningen att jag har valt dem själv. Yeeey!

Jag drömde faktiskt om att börja skolan... jag hade världens problem att hitta till min dator! Och efter många om och med så hade jag glömt den hemma... Det läskiga var att det var Viktor som kom fram till mig, med väskan jag hade dagen före och sa det till mig.  Sen efter det så försökte jag hitta till lekionsalen där jag skulle ha Pedagogisk Ledarskap.. när jag tillslut hittade salen (som var i någon random gympasal)  så visade sig att en liten tjej på kanske 3-5 år hade följt efter mig och skulle bestämt sitta bredvid mig på stolen. Hon var jätte liten och söt så jag sa att det gick, om hon var tyst. Hon nickade bara och hoppade upp. Efter lektionens gång upptäckte jag att bara jag kunde se henne. Så hon gjorde allt möjligt bus och jag fick skulden för det! Skitunge. Efter det byttes drömmen till något helt annat. För då var jag istället i något träsk med massa äckliga monster ! Random skalle.

Så jag antar jag är redo för skolan. Lol jag har tom med börjat lägga mig i vettiga tider. I natt somnade ja tex 23:00. har blivit så trött på sistone.. inte bra inte bra.


A-chan taggar inte skolan..



the dream

Kommentarer
Postat av: Jens

Hittar dom genom att jag stöter på dom ;p

2009-08-12 @ 20:36:16
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Jens

Och tack! , angående frisyren ^^

2009-08-12 @ 20:36:30
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: samira

Nu ska vi inte prata om skolan hehe ;)

Jag har också valt lektioner, det blir nog nice ändå :D

2009-08-12 @ 23:42:28
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/
Postat av: Jens

Och nu börjar du typ skolan :p

2009-08-19 @ 20:26:09
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0