Every minute Every Hour Every daaay!

Att stå bredvid ett singstar dagarna i ända ger ganska hemska följder, jag har just nu tre låtar på hjärnan!

♫ ♫ ♫ ♫

When I think About You I touch my Self ♫

I wanna kiss you every minute, every hour every daaay!♫

Då lär pappa Ladda om! ♫



♫ ♫ ♫ ♫

Det är fan inte lätt.


Annars har jag avklarat min andra dag på Nolia som trogen SBU - värvare som jag är. Idag fick jag tyvärr ingen, de vägra lyssna på mig.. Men Erina fick desså fler istället!

Det är väldigt spännande att vara där ändå. Om man bort ser timmarna med tråk. Exempelvis så fick jag hålla i och skjuta med en Pansarvagns robot. Och om det var en pansarvagn där, hade jag träffat.

mwehehehe

Igår fick ja också slänga en dator. Vår kära grannar Piratpartiet har den lilla aktiviteten. Det låter Kind of mkt och datorerna går sönder. Mot slutet av dagen brukar de tjepa ihop de som återstår så att folk fortfarande kan kasta dem.

Vi däremot har en mums-mums katapult! Där man kastar en boll mot en måltavla och en mums-mums kommer flygandes emot dig som du måste ta tag i! Spänning spänning!   Fast inte när man får själva katapult pinnen på snoken. de gör ooont.


hihi!

trasignäsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0