18 imorgon.

Och festen var igår. Waay! Eller fest och fest, mer kalas ! .. vuxen kalas kanske man ska säga? mhm, Don't know. Any way,
VARNING! Det kommer vara lite.. *host* barnförbjudna bilder. Nu är ni varnade!

LÅT BILDSPELET BÖRJA!


Vi började ganska avslappnat, sjöng lite sing star och fikade tårta ! TACK ERINA FÖR DEN SUPER GODA TÅRTAN!

Sen gick vi utomhus för att leka lite andra lekar, så som "Snuskbänken", "Tidningsleken", "Tarzan och Jane" och "Älskling Älskling."


Detta är då "Älskling Älskling", som går ut på att få den ena personen att skratta, Allt är tillåtet utom att klittlas.

Sen gick vi in och jag fick öppna killarnas present....

Pontus tyckte mest om den.

Sen kom vi på den "Underbara" iden att leka "Älskling Älskling" med redskap...


Det fanns två stycken man aldrig fick att skratta. Anders och Frida var dagens StoneFace!

Amanda fick något fixide att ta kort på allas fötter..


Kan du gissa vems som e vems?

Sen körde vi sanning och konka, men de slutade vi ganska snabbt med...


Pontus gillar verkligen den där dildon..

Vi var hungriga så vi började göra mat!


vi gör tacos! yeeey!


Eller ja, vissa gjorde annat..

Efter maten så blev det mer chill, tv-spel och småprat var populärt!




Sen, när alla hade gott så tjuvade jag och Amanda Sing Staret igen och Sjöng för full hals! Huset skakade och grannarna klagade kanske lite! (tihi!)


Vad fick jag då? mer en den pinsamma dildon...


Jag fick böckerna av Peter och Frida,
Dildon av Johannes, Pontus och Viktor. ..
Häftaparaten fick jag av Madde, som tyvärr inte kunde vara med..


Jag fick en massa massa kort också!
 

(det står Gamle Tant på de gröna kuvertet)



Idag då? Idag vaknade jag klockan 10 och kände mig pigg. Så jag gick ner och såg nyast naruto med en skåll med Nacho chips! Sen gick jag till köket och såg BERGET av disk!

Jag kavlade upp mina tröjarmar och satte igång med denna mängd disk. Under tiden tröstade jag mig med dessa ord:
"Jag älskar att städa efter en fest, det betyder att jag har vänner!"


Rent och fint!

Och nu ska jag äta upp tårtan som finns kvar! Tjokis Natalie! tihi!

Tack för alla som uppvaktade mig på min Fest! Det var super kul och jag hoppas ni oxå tyckte det!





Vuxen?

Kommentarer
Postat av: Jens

Varför har din bror på sig skorna inomhus?



Vad gör Peter med dildon i din hals, och alla andra i alla andras hals?



Jag fick se Anders nu framifrån " cheers! "



Den röda boxen som " blänker " , blänker inte alls utan bör målas om(inget illa menat^^)



Hoppas du hade en bra dag!

2009-08-23 @ 21:06:42
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: samira

Bästa kalaset på länge säger jag bara, tummen upp! :D

Vems skorna är bredvid mina btw? :O (Mittbilden på nedre raden)

2009-08-23 @ 22:47:02
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/
Postat av: Peter

det ser ju ut som att det är bara jag som håller på med dildon på andra typ :(

2009-08-25 @ 13:29:26
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0