Stor skrämmande stad litet barn

Nu sitter jag och snor internet ifrån någon av min mosters grannar. 

Imorgon åker jag med flyg över gränsen till FRANKRIKE   :O de känns pirrigt.. och eftersom jag INTE KAN franska så är jag as nervös :S men de kommer gå bra ^^jag har mitt levande lexikon Madde med mig ^^

jag hatar att åka plan själv.... att inte ha någon som kan prata bort en är ett helvete! Att sitta SJÄLV på ett helt jävla plan fult med främmande människor och inte ens kunna höra av sig till någon är tortyr ! ucshuchsucsh. ALDRIG IGEN :(

och som grädde på moset, längtar jag redan hem. jag hatar egentligen att lämna alla där hemma... :/ jag känner mig som en 8:åring på en veckas sommar läger.. jag vet jag kommer ha kul men ändå vill jag vara hemma. där är alla mina kompisar, mamma, pappa... Christoffer...  fy fan. tur ja har nalle med mig! <3



Umeå <3


Vet ni nått annat som kan pigga upp en? 
När man åker flygplan, sent på kvällen ovan molnen kan man se Månen. När de är full måne finns de inget vackrare:) som ett förtrollat land är de där :]

Please give me Wings so I can fly!

omg lol bild!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0