Twilight - filmen

Okej, i torsdags såg Jag, Chrille, Frida, Johannes, Madde och Mattias den UNDERBARA filmen på smygpremiären! Hur coolt som heslt!


*ryyyys* :}

Man kunde verkligen märka på mig och Madde att vi gillade filmen..
små fnittrade hela tiden.
komentarer som: Å guuuud vad söt han är! Ååååå får man verkligen göra så?! osv osv..

Filmen är ju egentligen en bok... så Egentligen borde filmen suga rumpa! Men de gjorde den inte :] Den var så bra! (vilket jag har sagt ganska många grr nu......) Fast min favvo karaktär var bara med i ca 4 scener så rös jag till varje gång han dök upp :]

Jag rekomenderar att Alla ser den! (eftersom ingen av dem jag var med tyckte den var dålig.. och om man kolla på puplikens realtion så...)


Now I know what I want for Chrismas :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0