Penna is the shit!

Okej, häromdagen (igår) så gjode vi en massa roliga tester om vad vi skulle bli när vi blev stora. 
Coola jag vet ju redan vad jag vill bli (nästan, egentligen inte men det låter bra.)  Det jag vill bli är ju Författare. (Förvånad va? ;P) Men eftersom den arbetslinjen är lite ostadig så kanske jag kan tänka mig som journalist istället? Kanske kanske..
Aja, trotts alla tvivel och så vidare så gjorde jag ett ganska roligt test. Med frågor som:

Vilken Disney figur vill du helst vara?

Vad skulle du ge din vän i födelsedags present?

Vad ser du? (en blid på en bil)


Det får ju en att undra Vad fan är de här för test?! Sen när jag äntligen var klar så berättade datorn att jag skulle bli....                                                                                                                                            



KOCK!!
Mållös läste jag igenom vad det innebar:

"Du har personligheten, är självsäker och jobbar bäst under press. Du är utåtriktade och envis, vilket i kombination innebär att du har lätt att komma överens med människor trotts att du vägrar kompromissa. Du har många kreaktiva talanger, och följer hellre ditt hjärta än ditt logiska sinne. DU TYCKER OM ATT VARA NAKEN."


. . . . ingen kommentar på de sista.

Vi fortsätter!

Som tur var så såg jag oxå en liten liten grej längst ner som såg lovande ut:

"Om du har handexem så skulle Journalist passa dig bättre"

Vet ni föresten att jag har handexem? (förbluffande va?)

jag gick raskt in på Journalist flicken och läste vad det stod där om lilla mig.

"Du är amitiös, tycker om att bestämma och blir tokig om du inte har fullständig kontroll över situationen. Tyvärr är du knappast den mest pålitliga varelsen på den här planeten. HELST HADE DU VELAT VARA GUD. Eftersom den tjänsten reda blivit tillsatt får du nöja dig med ett arbetsliv som journalist. Då fått du se och återge allt som händer här i världen, och kanske ändra historien lite här och där."


Den där gud grejen håller jag faktiskt (läskigt nog) med om.. De skulle vara kul att kontrollera människors öde.. Ge dem lite natrukatastroffer , göra dem olyckligt kära, ge dem lite smärta.. *skrattar elakt*


Iallafall de jag ville säga med det här inlägget var.......
Det var en fett värd skoldag xP

Btw!!! om DU vill göra detta egendomliga test: bara tryck på denna länk: http://jobbafrisk.se/yrkestestet.php så kommer du till den :P


Ha de så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0