Solstralen

Platsbyte!! Nu har vi bytt plats ifran lantiga och vackra Krabi, till lyxiga.. vet inte vad de heter xP
Men det ar laskigt lyxigt! Tanker er en snobb, med massa massa pengar.. bygger ett hus pa thailand.. tanker det huset i vita farger med as mkt ventalationl.. dar bor jag.. =S laskifgt.. fasr Anton sager han kan bo sa dar.. aja smaken e som baken!! =) (jag har bilder +))

Nu har jag teckning pa telefonen oxa!! =D HURRRA!!! men vad spelar de egentligen for roll nar ett sms kostar 4 kr, och ingen svara? *lonely girl* xP ni som kanner er traffade, det ar ni det handlar om xP

Igar shoppade jag mitt as of! Jag har kopt en MASSA klader, och en del jag ksk aldrig kommer anvanda.. men vad gor man nar man handlar med syrran? Jo, Man HANDLAR. =)

Btw, jag hatar de har datorerna.. det har e andra gangen jag maste skriva om allt jag har skrivit pa en blogg... YTTERST irriterande..

Aja, nu ska jag dra, Anton vill handla julklappar =) Men ha de sa bra i Sverige! Kommer hem om... ehm.. ingen anning.. aja den 2 e jag hemma =) (you do the math ;))

*sander sol till er*

Kommentarer
Postat av: Peter

"men vad spelar de egentligen for roll nar ett sms kostar 4 kr, och ingen svara? lonely girl xP ni som kanner er traffade, det ar ni det handlar om xP"



haha jag har gratis sms, så jag kan spamma sönder dig om du vill? Men eftersom det kostar också bajs att ta emot sms så tror jag att du helst slipper. jag tänker på din ekonomi iaf så du har pengar kvar på mobilen sen när du kommer hem i sverige. plus att du sade "jag kommer sätta på min mobil och sen stänga av den igen." det får man till att du inte vill ha svar ju! lololol! dumma kvinna bestäm dig. (och tagga typ miniblogg i din kommentar ruta sak) ha det så bra! (fast egentligen är jag mest sur och avundsjuk :( )

2008-12-27 @ 12:30:11
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Frida

åh, du ringde peter men inte mig, jag blev ledsen :(

det är bra, följ med anton och handla julklappar du! =D btw så har jag köpt din julklapp, och halva antons, du kan ju hälsa deT =D

det är 6 dagar kvar! jag började nedräkningen igår så nu har jag stenkoll =) och jag saknar er jättemkt! jag drömde btw om att ni kom hem idag för att det hade blivit nåt konstigt (jag var jätteglad, men det var inte ni hihihh :])

2008-12-27 @ 13:09:00
URL: http://frigus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0