Sawadee!!!!

Helsning fran Thailand!
Hur e de I Sverige ? saknar ni meg? =) om inte, tyst.

Her e de varmt , jag ska inte klaga men jag doooor !! for varmt for mig, pallar inte fukten! Mitt har. snyfft. ska inte prata om de na mer...

Snart e de jul oxa, och de marks ju inte alls. ! Jag har hort att sverige ksk inte far en vit jul, tycker ENORMT synd om er alla...

Tyvarr kan jag inte ladda upp alla de underarbara bilder som jag har tagit, sa ni far vanta =P

ehm.. ehmm. .. na mer jag kan sega?
Jag e brand sa man tar mig far en jultomte . . .  vilket inte ar saaaa jatte bra..
(vilka Fina meningar de blir utan A E O rofl)

Nej nu ska jag dra, Kommer hem den 2 Januari!! Bye

Kommentarer
Postat av: Peter

vadå bränd som n jultomte? hur fan ser man ut då?



2008-12-22 @ 15:46:38
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Frida

vi får visst en vit jul, är jättefint nu, är soligt och kallt =)

2008-12-23 @ 12:39:14
URL: http://frigus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0