Sand i trosan.

forst av allt tankte jag besvara de tva komentarerna pa forra inlagget)

Frida - Vi skanar dig med =) iaf jag.. anton vet jag inte.. aja =) vad sjutton menar du med Halva Antons? vad ska han fa egentligen?! =O
Jag har faktiskt oxa dromt om att jag var hemma =S werid.. kommer inte mkt ihag drommen.. men jag tror vi hade filmkvall xD

Peter - vaaaaaaa?? Jag fattar inte ett dyft av de du sager karl! okej okej, de dar med att ja ska bestamma mig sure! Sms:a om du vill! men jag lovar inte att svara direkt. happy? =)
But the rest?! Du maste nog forklara dig nar jag kommer hem.....

Sa! Klart nu ska jag fortsatte snacka om min tid har +)

Just idag har jag oxa solat meg less.. jag tror det rinner svett ifran min panna.. Unfrhessness I knooow.. men de e varmt har!!!! =O
Vogorna va AS stora =O typ, drunkningts risk.. fick nog hela havet i nesan/munnen.. och jag har typ en hel sandbank i trosorna.. myyyyssss....

igar for vi runt och kollade pa saker. typ, en JATTE buddha! nar jag sager jatte, menar jag de! han var 45 METER hog ifran marken... han ska man inte munka med.... xP
sen sa kollade vi pa en notfarbrik och kopte massa massa nooter, skojhskoj... ( det blev for over 1155 bath)
Vi shoppade forstoss lite oxa ;) jag kommer med fler ditaljer / kommentarer nar jag kan he upp bilderna. =)

Nu har jag inte sa manga dagar kvar har.. lite synd.. Men jag borjar bli less pa thailand.. (kan man bli less pa Thailand?!) aja, jag vill hem till mina hooomies ! =) de skulle vara skoj att fa traffa alla igen xP

aja, men nu ska jag ivag och ata, ha det bra nu!! kommer hem om ca 4 dagar =)


Kommentarer
Postat av: Frida

HHAHA, du får se vad han ska få ;)

jaa, snart kommer ni hem, taggataggatagggaaaa!!! =D



och det ska bli jättespännande att få se vad ni har köpt, bilderna och allt ni har att berätta! =D



tur att de inte va tsunami igen, då jävlar hade ni fått bada.



och det av peter skriver fattar man ändå inget av, så.. MEN NU MÅSTE NI KOMMA HEM!! jag har MASSOR med saker att berätta för dig ;);););)

2008-12-29 @ 15:33:45
URL: http://frigus.blogg.se/
Postat av: Peter

återigen, grattis på namnsdagen! jag är typ bäst (igen.)



iaf, ja vi har mkt skvaller att berätta om jag och frida! om varandra. med varandra. och om andra.



och ja, (eller vadå ja?! förresten?!) ni är ju konstiga som inte fattar vad jag skriver. jag tänker på natalies ekonomi, that's it! inte svårt att fatta. jag har inte hittat någon present än till dig natalie. skulle du snälla kunna skriva in vad du önskar dig på min blogg som kommentar? jag blir tokig. annars får du typ ett par string.



och jag saknar er, om jag nu måste erkänna det... fnys

2008-12-29 @ 16:05:58
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Simon

Grattis på namnsdagen (ser att Peter hann först, men ändå xD) Sen var titeln på inlägget waaaay too much information Natalie ;) Man ska inte vara bortrest i mer än en vecka, då hinner man ledsna på stället :P

2008-12-29 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0