I have seen the happy moon

Nu tycker jag ni ar elaka.. har sitter jag, betalar per minut och gar in pa msn.. sen ar INGEN INNE! =O vad e de for stil?
(okejokej, kl ar 10 pa morgonen hemma.. men fortfarande, ar ingen uppe?)

tack alla som halsar mig grattis pa namsdagen! =D jag visste inte ens om att jag hade den an xD

Idag har jag varit pa stranden (igen). Vi gor det typ alla de har stora hogtiderna! (jul och Nyar... omgomg)
Vogorna var ENORMA! jag trodde jag skulle drukna.. men jag overlevde visst, mot alla odds! =) (happy fejs on meee!)

Jag har nys (for ca 15 min sen( haft massage!! =) as niice fast.. ja.. nasta gans ska jag kolla vad det E for massage.. det blev lite pinsamt nu idag.. (ingen mer info ska utlamnas dar...)

nu tycker jag oxa att frida och peter e extra dumma.. =( JAG VILL JU VETA!!!! Fattar ni inte att jag typ... dor av nyfikenhet?!
"kom hem natalie, jag har natt du maste veta!"
" Natalie, vi ska prata om de som har hant!"
"Det har hant as mkt!!"
.....buhu elaka barn =( saknar er som fan.. men jag far ju imorgon... =)

Oj! Nu maste jag dra! ska "hem" ..

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0