Gud Jul !

Min Jul:

solbrand, stranden, poolen fot massage (frida du skulle do av den, det lovar jag xD) och god thalandskmat.
nu. kl 21:31, sitter jag fram for datorn medan hela de svenska folket ser Kalle Anka.. skojskoj.

Nu ska vi inte klaga. Vet ni en kul sak? aven med noooolll julkansla har jag lyckats kopa alla julklappar =D hoppas ni blir glada, och om inte, Fuck You Fuckers. =)

Ojusta ja! SRY for jag inte har skickat de sms jag utlovade... min mobil vill inte hitta neet och pa det visset inte vill skicka iveg not... cp mobil =(

Men.. GOD JUL IAF! hoppas ni har de bra der hemma =)

kommer hem "snart".... xP

Mvh PepperBarnet

Kommentarer
Postat av: Frida

åh massage!

men jag skickade ett sms till er, hoppas du kan ta emot de!

åhå, julklappar! =D jag har inte fixat nån än.. alltså till er.. du vet vad jag menar.

nu är de "bara" 9 dagar kvar! =D (tror jag)

2008-12-24 @ 23:31:58
URL: http://frigus.blogg.se/
Postat av: Simon

God jul på dig ;) De har inte ens snö i södra sverige, så då är det lika bra att du får sol iaf xD

2008-12-25 @ 01:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0