Dag 12/08 xD

H3ll0!
idag har jag jobbat.. igen ^^
ifrån 8-12, 4 timmar.. pakat upp varor, varit snäll med kunder, varit trevlig med överig personal, inte tagit livet av mig.. ( de sista har inte varit ett sånt stort problem heller men men ^^)
Jag har även märkt att Petter som jobbar på mitt jobb är Väldigt social och prat glad! like, No marcy..
eller hur de nu stavas ...
men det är ganska trevligt oxå ^^ Typ, snacka om vad man skulle göra om man fick 20 miljoner.. Sådana disskutioner e alltid lika roliga ^^
(Petter -->)

Sen har jag ju haft ett liv efter jobbe t oxå! *happy* ^^
Jag har varit med Christoffer
----->
*tihi* snott ifrån apberget! Sry men var tvungen ! ^^
Ja, vi gjorde inte så mkt vi två.. gick på stan, sprang några ärenden, kollade youtube.. snackade.. Ganska slappt ^^
Tog även en kaffe på "Subban" ( <-- det är Peter som har gett Subway de grokesta namnet och tyvärr använder jag de oxå :( ) Det var goooott ^^ me like subway kaffe ^^ Å Cookie!!! :O Kärlek till dom! blev tyvärr ingen idag meeen.. xD

sen så har jag även målat ^^ källardörrarna e nu vita i stället för äckel färgen de var innan.. Hurra!! Men jag och mamma ska göra lite skoj oxå, måla lite ditt och datt!! ^^ *happy!!! *
Fast de får ni se sen!

nej, nu tror jag jag ska göra nått annat.. ha de ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0