trött

Heeej..
Idag är jag trött.. kom just hem ifrån jobbet.. Okej, för en timme sen men ändå! jag e grymt slut! mina fötter svider, huvudet e tugnt och jag håller upp mina ögon med tejp! (okej, så illa e de inte men de e kul att överdriva! ^^) <---- jag

Och vill ni Veta varför?!
Det är två st fel..
1. Frida Gustavsson
2. Cristoffer (..vet inte! Förlåt!)
De stannade till klockan 2! (om inte mer) Och sen var jag tvungen att jobba dagen efter! :(

Förstås var vi tvungna att se Dead Silenc ... Skräckfilm! Trodde jag skulle dö.. och de är ÄNDÅ andra gången jag ser den :O
(hate that movie..)

Vi såg också SuperSugen.. Är verligen killar så sorliga? :( då blir jag ledsen.. Jag ville att de skulle sluta med att två av dem skulle bli ihop :] (killarna alltså) DÅ skulle de blivit en jätte söt film! ^^ men tyvärr så blev de inte så :(

sååå.. sen tror jag inte de var något mer.. ja, Jag ska nog vila en stund nu.. kommer kanske skriva vidare på John och Johan.. Behöver föresten förslag till namn på den.. jag kommer inte på något :S

Så. Sov gott och ha en underbar kväll! (röstinställning: Natalie i kassan)
 Hade ^

Kommentarer
Postat av: Frida

"då får du FEM-TON KRO-NOR tillbaka, ha det bra, hejdå"

2008-08-11 @ 14:41:42
URL: http://frigus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0