Paint it

Tja!
Idag har jag varit med Stoffe, men bara en liten stund eftersom han skulle fara till tandläckarn och sen jobba.. de va lite synd.. :/

När jag kom hem sen började jag måla... Igen.. denna gång hade jag också färg allover.. men nu har jag kort på de.. (lol)
Iaf så lyckades jag måla klart den förbannade källarn i vit.. nu gäller de bara att göra de där roliga ^^ Som att skriva in sakerna på dörrarna, måla fjärilar på min dörr, måla i trappen... ^.^ Längtar !!
E man snygg, så är man!

Är också skit trött idag.. skolan börjar imorgon.. ska vara där en HEL timme.. omg. xD haha ^^ då ska frida få tillbaka sin kamera.. (a)

aja, men ska typ sova snart :S ska bara tjata lite på mamma om att få pengar på mobilen och skriva lite på John och Johan ^^
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0