Min födelsedag! 24-08-08

Okej.. det kommer mest bli berättas i bilder.. för jag pallar inte skriva..
Men jag kan säga att det var AS KUL! ^.^




Snyggaste tårtorna Ever! ^









Mina presenter jag har fått av kompisarna/familj ^^


Frida vill skydda mig..

Vi spelar frisbee - Gris xD (bilderna neråt)

Amanda är glad


Anton Fegar ^^

Awie! :]
<---- Tv-spels spelarna xD

Cirkus!

                                                Fridas ragg!!! =D


Sist men inte minst snyggningen :] Thihi! ^^

Sen ska jag passa på att tacka alla som kom på min födelsedag! =D Den var jätte rolig och jag hoppas alla andra hade minst lika kul som jag! ^^ Tack så mkt igen! =]


Kommentarer
Postat av: Frida

Det var jätteskoj Natalie! =D



2008-08-26 @ 19:42:04
URL: http://frigus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0