Länge Leve Lusten!

Heeeej!!!
Jag har Drickit Power drick! ^^
Det är jätte spännande för man blir jätte pigg och jätte glad och jätte pratglad :D
Jag undra om folk tycker jag är dryg.. tycker synd om Peter som var tuvungen att vara med mig..

MEN han köpte faktiskt MASSAG GLIDE till mig i födelsedags present :O Det stod "LÄNGE LEVE LUSTEN!" på baksidan!!
Sen så sa han att jag å Stoffe ska använda den!! Cp - Peter..
 
Länge leve Lusten!

Kärlek! <3

Ja, men de va allt för idag... Ha de så bra och Kom IHåg:
Alla ska vi dö.. (Citat Religion-Oskar)

hej då! ^

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha, Oskar kanske, kanske kan få religionslektionerna att bli roliga ;)

2008-08-27 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0