Hos Frida

Så. Idag började dagen med att jag försökte gå upp kl 10... Faila totalt och klev upp kl 11:30 (tihi!)
Sen så hade jag tråkigt tills Anton och Anton klev upp.. de va inte såå roliga heller så jag sket i dem och packade min väska. Något med tre typ så kom Frida med fam. och plockade upp mig ^^
Vi for till Fridas spökhus! :O (jag har själv döpt det, eftersom Frida säger de spökar här :O) Tyvärr så ska jag även sova här.. A night with the Ghost! (min stavning är underbar!!)


Jag och Frida försökte även bada.. Men de gick inte eftersom de va kallt!!! :S
.. Det är typ vad som har hänt idag.. Vi ska även se Sex and the city.. (Giirl Movvie!!)
Än så länge ger jag inga komentarer.. jag ksk antingen stryck, eller äta upp dem sen.. ^^


Så! He va nå allt... Ha de ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0