helg <3

Yay!! Första veckan klar!! bara typ........ 54 kvar innan man kan börja trean! (lol) LÄNGTAR! <3

Iaf, de som har hänt denna helg just nu är att Stoffe kommit över och hälsat på :] han sov över ifrån i går och sitter nu brevid mig och ritar en bil :] :D den e jätte gullig ! ^^

naaaaw!!! :]

En rolig sak är att han inte märker de jag skriver.. så jag kan skriva exakt de jag vill utan att han märker de.. Mwahahahaha ^^
Men jag ska vara snäll..(a) iaf lite ;P

Men de vi ska göra idag är typ, handla lite ditt och datt.. eller kolla på saker.. eller.. helt ärligt vet jag inte.. :$ men de blir säkert kul! ^^
Sen ska vi fara hem till honom och äte kräftor!! =D med hans föräldrar (omg) de blir spännande ^^ (Gillar kräftor... :])
Ehm... ja sen tror jag inte de var nått mer..


Hejhej!

Eller jo! jag fyller år imorgon.. 17 bast!! Gam kärring :( hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0