15.08.08 :]

Helgen. Ganska nice.. vart med Frida och Christoffer.. (förlåt.. Stoffe xD)
I fredags kom de över och såg film med oss.. massa filmer.. skräck filmer och en komedi.. som bara jag och Stoffe såg.. Lol xD  Den var ganska bra.. kom bara inte ihåg namnet :( buhu..
Iaf, Frida och Stoffe sov över hos mig.. de fick sova på golvet (Mwahahahah!) fast de var oxå på sköna madrasser.. som för övrigt ligger än kvar..
Sen på lördagen så gjorde vi inte så mkt.. jag å Frida följde med Stoffe och såg de spela paint ball.. de blev lite tråkigt men Frida hade kamerna med sig så de blev ganska sköna kort istället ^^ (tyvärr kan jag inte lägga upp bilderna.. de va ju hennes kamera :()
Efter de så körde Stoffe hem Frida å sen så åt vi två kräfter med min familj + Borgströms.. de va väl.. *host* spännande *host*..
Men sen for jag och han och fiskade!! SÅ jävla mysigt! de va kolsvart ute, man såg inte draget.. inge! Hur fint som helst.. :] <-- love to that!
Sen efter de, for vi hem till honom å a sov där.. han har en elakt stor säng.. de e orättvist :(
vi såg också några filmer där med.. ( lol filmneeerds ^^ )
Söndagen så vaknade jag upp av att vi skulle fara å se på Stoffe dömma en match.. de va spännande ^^ jag fick stå och sälja hamburgare! ^^ haha :D
Efter de så skulle vi spela paintball, men de blev inte av xD så vi for tvärt hem till mig, jag fick ducsha, sen drog vi till hans farmor och åt middag där! Efter det kom vi tillbaka hem till mig och såg youtube.com klipp ! ^^

å.. ja.. ehm.. jag antar att han liksom e min typ kille nu :$ vilket e ganska nice..:$ ehm.. hoppas han inte läser de här.. (stoffe asså) de skulle vara pinsamt.. Lol, nu borde jag sluta innan jag skriver nått värre! omg..
Sov gott!!

15.08.08 :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0